Družba SZ MARIBOR d.o.o. se ukvarja z upravljanjem stanovanjskih ter poslovnih stavb in stanovanj. Upravljanje večstanovanjskih stavb je naša osnovna dejavnost za katero smo tudi ustrezno kadrovsko in računalniško usposobljeni in opremljeni.

V skladu s pravili stroke in praktičnimi izkušnjami sodelujemo z lastniki stanovanj in poslovnih prostorov v etažni lastnini, ne le preko telefonov, temveč z redno prisotnostjo zaposlenih na terenu. Imamo izkušnje z vzdrževanjem in obratovanjem večstanovanjskih in poslovnih stavb, odlično mrežo komitentov in sodelavcev, ki so preizkušeni v praksi in zanesljivi.

V okviru upravljanja večstanovanjske stavbe opravljamo vse planske, organizacijske, tehnične, pravne, finančne, administrativne in druge storitve skladno s Stanovanjskim zakonom, Stvarnopravnim zakonikom in Pravilnikom o upravljanju večstanovanjskih stavb, v cilju čim racionalnejšega in učinkovitejšega obratovanja in vzdrževanja večstanovanjskih in poslovnih stavb. Pri našem upraviteljskem delu upoštevamo izključno interese in odločitve etažnih lastnikov, s svojim znanjem in izkušnjami pa pomagamo k nižjim stroškom, ki jih posameznikom nalaga njihova funkcija lastnine stanovanj in s tem stavbe kot celote.

ORGANIZACIJSKO ADMINISTRATIVNA OPRAVILA

  • Dajanje informacij upravnim organom, pristojnim za vodenje registra stanovanj za nastavitev evidence in o spremembah glede gradnje, prenove, vrednosti, površine, števila prostorov, ideal­nem deležu ter vrsti stanovanja in višini najemnine, če gre za najemno stanovanje.
  • Dajanje informacij lastnikom in uporabnikom stanovanj in pos­lovnih prostorov.
  • Arhiviranje dokumentacije.
  • Pomoč pri organiziranju in pripravljanju sestankov etažnih lastnikov. Pripravljanje potrebnih podatkov za sklenitev pogodb.
  • Izdelovanje letnih poročil o upravljanju stavbe.

TEHNIČNA SLUŽBA

  • Pregled in analiza stanja stavbe, pregled funkcionalnega zemljišča in obstoječe dokumentacije.
  • Izdelava predloga načrta vzdrževanja stavbe, organiziranje obravnave, sprejemanje načrta vzdrževanja in pomoč pri odločanju s pripravo podatkov ter informacij.
  • Zbiranje in analiza ponudb, cenikov in predračunov.
  • Pomoč in vodenje pri pridobivanju ustreznih soglasij za izvajanje vzdrževalnih del.
  • Izdaja naročil za manjša vzdrževalna dela.
  • Priprava in sklepanje dolgoročnih pogodb (redna servisna dela) in pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih in investicijskih del.
  • Sprejem obvestil in takojšnja organizacija izvedbe nujnih oziroma intervencijskih del.
  • Prijavljanje škod na skupnih prostorih, delih in napravah, ki se krijejo iz naslova zavarovanja skupnih delov stavbe.
  • Nadzor pri izvajanju del in prevzem izvršenih vzdrževalnih del.
  • Organiziranje odpravljanja morebitnih napak v času garancijske dobe.
  • Izdelava letnih poročil o upravljanju stavbe.
  • Urejanje dokumentacije za pridobivanje kreditov in nepovratnih finančnih sredstev v skladu s aktualnimi razpisi (npr. Eko sklad, j.s.).
  • Pomoč pri postopku vzpostavitve etažne lastnine s sodno odločbo (Zvetl).

FINANČNO RAČUNOVODSKA SLUŽBA

  • Pridobivanje, vzpostavljanje, vodenje ter ažuriranje evidenc o etažnih lastnikih, njihovih pooblaščencih in najemnikih posameznih delov v stavbi.
  • Obračun stroškov in razdelitev stroškov ter dostava mesečnih računov oz. položnic.
  • Izračun prispevka v rezervni sklad in nastavljanje terjatev za vsakega etažnega lastnika.
  • Vodenje terjatev, plačil in stanja rezervnega sklada.
  • Knjiženje računov in vodenje porabe rezervnega sklada.
  • Gospodarjenje s sredstvi rezervnega sklada.
  • Poročanje etažnim lastnikom o stanju rezervnega sklada.
  • Urejanje dokumentacije za najemanje kreditov.
  • Evidenca terjatev in plačil.
  • Opominjanje in izterjava neplačnikov.
  • Vodenje knjigovodskega in finančnega poslovanja stavbe.
  • Izvajanje zakonsko določenih obračunov in bilanc.
  • Priprava podatkov za zavarovanje.
  • Priprava podatkov za sodno izterjavo.

PRAVNE ZADEVE

  • Pravna pomoč v zvezi z upravljanjem stavbe.
  • Pravna pomoč v zvezi z izvajanjem sklenjenih pogodb.
  • Posredovanje dokumentacije odvetniku za izvedbo upravnih in sodnih postopkov.
  • Posredovanje informacij v zvezni s sodnimi postopki na zahtevo etažnih lastnikov stavbe.
  • Priprava in sklepanje pogodb.
  • Zbiranje in priprava podatkov za vlaganje izvršilnih postopkov.
  • Sestavljanje in vlaganje izvršilnih predlogov zaradi sodne izterjave ter vodenje izvršilnih postopkov.
  • Zastopanje lastnikov v sodnih in upravnih zadevah.
  • Posredovanje podatkov upravnim organom in sodiščem.
  • Svetovanje in pomoč pri urejanju medsebojnih razmerij v stanovanjski stavbi.
  • Vodenje vseh aktivnosti v skladu z zakonodajo v postopku po Zakonu o vzpostavitvi etažne lastnine.
  • Organiziranje postopka vpisa v zemljiško knjigo v skladu z Zakonom o zemljiški knjigi.